* POST POST LAIN *

Saturday, July 11, 2009

..: i'm alone :..

arini Puan Noriza (pegawai pemantau zon 5) atau lbh mesra ngan pggln Yong dtg memantau ..lbh kurg kul 12 dia smpi sini (pas wat pemntauan kat PA)..arini ade keje yg yong minta tlg aku n oya wat..keje tu xde la ssh mane pun..tp mslh2 yg timbul wat kan keje tu jd lmbt..biase lah kan..ngan tenet nye x bape nak ok..report glkguna PD2 lain yg x smpi..smua kene tgu la..akhirnya siap gak..cuma laporan dr lekir n sberang perak je x d trm..

smpt gak aku tgk jam time tu..10min kul 2..bermkna pas kul 2 arini, aku akan sendirian..wlupn aku dah biase keje ptg sorg2 tp kali ni rase lain lak..sbb pasni pg smpi ptg aku sorg2..korg nak tau ape sbbnye??sbb arini last oya keje..tuk hlangkan rase kehilangan tu..aku cuma aggp oya pergi 'holiday' (pdhal kntrak tamat je)..hihi..

oya mst ade tulis sesuatu kat blog dia..mase aku tgh wat keje smpt gak la aku jeling dia kat pc kaunter..hehe..aku nmpk dia tgh buka blog..erm, tepat gak tekaan aku sbb sblm aku blk rht n pas aku ucapkan slmt bercuti ngan dia..dia gelak..pastu dia psn nti bace kat blog..ape la agaknye??aku msuk keje blk kul 3.aku bace la apa yg oya tls tu..isk..isk..isk..hukhuk..oya ni btl2 wat aku terharu la..oya ni..isk..isk..luv u 2 oya!!agak suspen x title aku tu??haha..arini oya last keje, esok lak adik aku nak blk kolej..rase nye sesuai la aku ltk title tu..kat tmpt keje aku hlang kwn nak sembang n gurau2..kat umah aku hlang partner nak gaduh2, wat keje umah..hehe..chow...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!