* POST POST LAIN *

Saturday, July 18, 2009

..: H.A.M.P.E.H. Gr0up :..


ni la nama group kelab sinar pintar aku..aku la MENTORnye, tp x bape nak mentor la..sbb prangai aku ngan dorg lbh kurg je..haha..(nadzmi,cua,shahira,nabila n julia) ade 5 je ahlinya..aku pun xnak amik rmi2, xleh handle nti..tp dak2 aku ni smua nya baik2..x nakal, dgr ckp smuanya(konon la..).tp kdg2 tu degil gak (jgn marah ye adik2ku)..tp kami bkn la hampeh..(aku pun bkn mentor yg hampeh..hehe)..H.A.M.P.E.H. tu ade mksd t'sendri d sebaliknya..aku pun xtau idea tu dtg dr mana tuk namakan group ni mcmtu..
dah berkurun sbnrnye group ni rncg nak wat blog tp bdk2 ni asyik x dtg je..tba2 je menghilangkan dri..ptg ni baru leh jlnkan..aku xtau la dorg suke ke x wat blog ni..tp xpe la aku ajar je..lgpun blog kan dah popular skang..x slh klu berkongsi..
tgk la gelagat dan aksi2 group aku nak mase nak wat blog ni..berebut2..smpi terangkat kaki tgn..haha..jgn gaduh2 dik, smua dpt wat..pastu rajin2 la update..kite leh share kat sini..ni aku nak gtau yg laki sorg tu mmg sntsa xcited dlm smua hal (gurau2 je nadzmi ye) dia sorg je kumbang dlm group ni..hehe..nti apa2 info akak letak kat sini..klu nak wujudkan kelab H.A.M.P.E.H. nye blog pun leh..nti kite fikir2kan ye..tp klu ade pun, rase nye aku sorg je yg akan tulis kat situ..huhu

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!