* POST POST LAIN *

Thursday, July 2, 2009

..: aKu dAn ujAng :..

korang ade koleksi kan??ha..aku pun ade!!klu nak d ikutkan aku mmg byk koleksi..klu leh smua bnd aku nak jd kan koleksi..mcm2 ada..salah satu drpdnye UJANG..erm, UJANG adalah mjlh katun peberet aku..huhu..suke sgt!!teman d kala aku kebosanan..nak bace kene 'feeling' ckit..baru leh gelak 'kaw-kaw' punye..hahah!!tp ni je yg tgl..sedey tul aku..hukhuk..ade yg hancur kene air, anai2..ade gak yg pinjam tp xtau nak pulangkan blk..suke sgt wat harta sndri..tu yg cukup aku x berkenan..klu x bg kate kedekut..dah bg camni lah jdnye..aku x kesah sebenarnya klu nak pinjam..leh share keseronokkan tu same2..tp mst pndi jaga n pulang blk..hehe..name pun pinjam kan??...ari rabu aritu aku g kedai biase tuk dptkan Ujang 359 keluaran tuk 1hb Julai..untung2 ade la lg sbb aku dah t'lmbt..smpi kat kdi tu aku terus cari..aik,dah abis ke??sbb atas meja tu dah xde..aku dah separuh 'frust' dah..tp aku x puas ati, aku cari lg..dan akhirnya aku dpt gak..rupanya tertindih ngan majalah APO?..tu pun dah x byk, ade dlm 3 naskah je lg..cpt2 aku byr n blk umah..hehe..fuh,nasib baik sempat!!layannnnnzzz....

chip..si setan pendek by jakkal

hasil karya kartunis papan...


aku suke mat despatch by lengkuas nih..suke kene kan boss dia

ni aje koleksi yg tgl...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!