* POST POST LAIN *

Friday, April 18, 2014

.::. Pengedar Shaklee Kawasan Pulau Pangkor, Lumut, Taiping .::.

Bismillah.. :)
Assalamualaikum

Pengumuman..!! ehemmm..ehemmm,nak bgtau ni saya adalah pengedar sah shaklee di sekitar Pulau Pangkor.. dan juga kawasan-kawasan yang berdekatan..eh, macamana boleh sampai Taiping?? jauh kot Pulau Pangkor dengan Taiping?? sebenarnya kampung saya kat Taiping..bila ada cuti dan takde aral yang mendatang, adala muka saya ni terjenguk kat sana..hehe

shaklee independent distributor

Sapa-sapa yang berada di sekitar kawasan yg saya maklumkan, untuk dapatkan barang secara COD (tak payah pos bagai) bolehlah hubungi saya.. yang luar kawasan pun boleh kalau nak order, kita pakai pos..walau kat mana pun korang berada, servis saya tetap akan sampai,,wahhhh gitu

" JOM SIHAT DAN CANTIK DENGAN RANGKAIAN PRODUK SHAKLEE "

produk shaklee

Untuk sebarang pertanyaan hubungi saya di sini..

SID : 1017191

FB : Ifa Omar

Call/SMS : 017-5987245




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!