* POST POST LAIN *

Sunday, July 7, 2013

.::. Congrats Ifa! .::.

Assalamualaikum..

hari ni 07.07.2013 aku dah pun brgelar tunangan pd Muhammad Al-Widdani Bin Mokhtar.. Alhamdulillah kerana ALLAH memudahkan segalanya..cuaca pun elok je cerah..tulah yg aku doakan slalu..aku harap prtalian yg diikat ini akan smpai ke syurga..insyaallah!
kesian pd famili aku yg bertungkus lumus tuk majlis prtunangan aku..naik tangga turun tangga..*xpelah nti blanje mkn lg ye sbg tnda terima kasih..hehe .. jiran2 aku yg byk membantu brgotong royong memasak.. pd mala dan oya yg menjd jurumekap + juruhias aku..terima kasih smuanya..
korang nak tau x, tunangan aku ni classmate aku..time skolah dulu kwn2 slalu gosip kami tp aku wat derk je sbb dia x mulakan..klu org lain tny, *x malu ke tunang + mgkin akan kawen nanti ngan kwn skolah?? aku akan jwb aku x malu malah aku brbangga klu tulah jodoh yg ALLAH datangkan pd aku..yg bleh membimbing aku..aku terima seadanya.. kekurangan dan kelebihan dia.. kisah aku ngan tunang ni trlampau byk halangan..sbb tu aku pilih dia, aku prcaya ngan jnj ALLAH pd hubungan yg sentiasa diuji tulah yg akan menemui kebahagian di akhiran..insyaALLAH!


klu sy nmpak comei..nak bgtau sy x pakai produk kak ton..hehe



wif oya..BFF aku


wif k.ngah n jannah


wif mak..ayah xde sebuk layan tamu 


ni k.chik aku..aku suh dia mkn sireh tp dia xmau


ni adik pompuan aku satu2nya..dia pun aku suh mkn sireh..haha


bakal mak mertua sarung cincin..

haaaa...nilah dia insan yg mendpt tmpat dlm hati aku..doakan kami kekal hingga ke jannahNYA ok!


**minta maaf smuanya sbb lmbat nak follow korang balik..jgn risau ye skang aku dah kembali berblog..masa2 bz dah brlalu..esok aku akan bw ye


8 comments:

  1. Tahniah..Semoga ikatan ini akan kekal hingga ke jinjang pelamin sekaligus ke akhir hayat kalian berdua..In Shaa Allah.. Moga dipermudakan semuanya :))

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..semoga berpanjangan. :)

    ReplyDelete
  3. tahniah..semoga ikatan tu sampai syurga :)

    ReplyDelete
  4. congrats.. ^^ moga bahagia selalu ye..

    btw,jom join ga nie sayang,bnyak hadiah sempena rammadhn nie.. jom !

    http://nooramyma.blogspot.com/2013/07/siapa-maw-duit-raya-rm50.html

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah, tahniah yerr ! moga selamat ke jinjang pelamin, in sha Allah. btw, salam ramadhan :)

    ReplyDelete
  6. Tahniah Akak , Semoga pasangan ini kekal bahgia bersama hingga ke jinjang pelamin ;)

    ReplyDelete
  7. Kak ifaaaaa ! Alhamdulillah . Tahniah akak . Kak ifa comel sgt mse tunang tuuu . Semoga bahagia selalu ye akak and kekal hingga ke anak cucu . Tumpang bahagiaa :)

    ReplyDelete
  8. terima kasih smuanya atas doa kalian..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!