* POST POST LAIN *

Thursday, June 6, 2013

.::. Header Sudah Tukar .::.

Assalamualaikum..

stelah penat memerah otak cari idea tuk design header baru, akhirnya sy berjaya jugakkkk.. mgkin hasilnya x secantik korang2 yg dah pro dlm bab2 mengedit.. tp sy tetap bangga dgn hasil usaha sy.. hahaha -gelak bangga namanya tu.. :D :D


stelah sy rase nak hempuk2 laptop yg tak brsalah ni..inilah hasilnya..salah sndri sbb tak pandai tp nak lepaskan geram kat laptop.. ada ke patut?? ish,ish..jgn mare ye cayang..lappy ni la yg byk brjasa pd sy dlm mencari rezeki, membantu dlm keje2 heavy dan semestinya tuk berblog.. hehehe

nmpak sarat sgt plak header tu.. xpelah, nanti sy edit lain (klu rajin)..
tggal belog ni jap.. ade keje nak buat
jmpa di entri yg lain... tataaaaaaaaaaa


4 comments:

  1. comel la kak ifa . menarik . boleh la nak tempah ni . weweeee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg simple2 bleh la tasya, akak pun baru2 nak blajar :)

      Delete

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!