* POST POST LAIN *

Monday, June 10, 2013

.::. Happy Birthday Ifa .::.

Assalamualaikum
10hb JUN 1984 tepat jam 9.55 pagi lahirlah seorang baby yg diberi nama Latifah Binti Omar (klasik gituuu..) siapa baby tu?? heyyy..semestinya sy laaaa.. korang nak tau x mcmana sy bleh dpt nama tu..cite mak n ayah  doktor tu brkenan ngan tahi lalat sy yg kebetulan sama ngan pelakon veteran seniwati Latifah Omar (takziah padanya yg telah kembali ke rahmatullah smlm 9.6.2013) mgkin doktor tu peminat setia pelakon tersebut..tp tahi lalat sy kecik jerr..huhu
Alhamdulillah, syukur dipanjatkan pd Maha Pencipta kerana DIA masih memberi kesempatan tuk aku bernafas di bumiNYA ini..
" SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN YG KE-29 IFA ".. semoga brtambah imanmu seiring usiamu, semoga terus menjadi anak yg taat, semoga brtmbah matang dlm membuat kptsan,  semoga berjaya di dunia dan di akhirat (doa utk diri sndri.. insyaAllah) Haaaa.. 29 thun dah umo sy, cptnya masa brlalu. Bila umo dah makin meningkat..mulalah nak lari diri, nyorok2 dr mak2 sdare, sepupu sepapat, sahabat handai.. bcoz what??sbb diaorang ni mst akan tny, bla hang nak kawen? bla nak mkn nasi minyak ko? (nak mkn nasi minyak, jom aku blanje kat kdai mamak)..kehkehkeh.. bleh dikatakan stiap thun + hari diaorang ni tny, dan stiap kali tu gak sy akan jwb "thun dpn smpai lah jodoh..tgu ye tp jgn x dtg plak bla aku dah jemput nanti" hahaha..jwpn klise! thun ni mst rmai yg menunggu bla sy nak anta kad jemputan..confirm xdela kan sbb sy pun masih menanti bila lah insan tu nak msuk minang sy..huh perasan! Ade ke?? heyy, stop ok tny soklan cepuk kayu nih.. rimas tau

sy bkn x laku ok! cuma sape sy nak halang perjalanan yg telah ditentukan oleh Yang Maha Esa.. sy merancang tp tetap jua ALLAH yg menentukan.. mgkin ada hikmahnya kawen lambat ni..dpt duk ngan mak ayah lama ckit..hehe.. at least bleh berbakti pd mak ayah sementara blom ada komitmen lain yg lbih besar.. bialah sy capai impian sy dulu, wlupon tau xkan smuanya mampu sy capai.. sguhpun berkahwin trmasuk dlm salah 1 bucket list sy, tp soal jodoh tetap sy serahkan sepenuhnya pd DIA.. 


haaa..pd blogger(s) yg pgil sy 'adik' pasni kene tukar panggil 'akak' ye.. jgn bg sy perasan slalu muda..hahahah.. pd mereka yg x henti mendoakan yg terbaik wat sy, terima kasih..


gmbar diambil 1hb Jun yg lalu.. dlm feri masa blik dr majlis tunang abg.. peace no war


7 comments:

  1. happy birthday dear~

    semoga happy2 selalu.. ^_^

    ReplyDelete
  2. Sedapnya nama Latifah. Hehe memang klasik sangat. Pappun selamat hari lahir, kak. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Malah sentiasa dipelihara oleh Allah Taala. InsyaAllah :)

    ReplyDelete
  3. Wahhh . Happy birthday kak ifa ! semoga panjang umur n murah rezeki . happy selalu yee :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!