* POST POST LAIN *

Monday, February 18, 2013

.::. Contest Senyuman Paling Manis By Shazrizal Shahmy .::.

Assalamualaikum..

ada jemputan tuk join segmen ni..thanks shaz
sis akan cuba memenuhi syarat2 yg shaz kemukakan



bole la kan setakat suke2 nak join contest ni..padahal bkn 'cute' sgt pon...HOHOHO
sis pon sebenarnya xtau nak senyum, cara nak senyum camne..adakah kene blajar sebut MMMMMMM..
pendek kata sis ni ssah nak senyum..(mgkin sis lbh suka gelak..HAHAHA)
seperti salah 1 syarat penganjur, sis upload la foto nih...


"SENYUM SAYA NAMPAK LEBIH MANIS KALAU saya senyum dengan rasa keikhlasan dan bukan senyuman hanya untuk dibuat-buat "

tag Azwar Syuhada .. IekaZalikhaMS

tuk join klik pada banner
due date 15-03-2013

so, tu sahaja..tata


9 comments:

  1. thanks join...nama peserta dah ada...bolehlah blogwalking...gud luck!

    ReplyDelete
  2. Dari contest yang sama :)
    Goodluck!

    Jemput singgah blog saya :)
    http://norvanida.blogspot.com/2013/02/contest-senyuman-paling-manis-by.html

    ReplyDelete
  3. salam...saya dah follow awak,,bole awak follow saya balik?tq sangat2 k...

    ReplyDelete
  4. done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!