* POST POST LAIN *

Thursday, September 24, 2009

..: CeRiTa 23 SepTemBer :..

dlm kul 12.30 camtu aku g kenduri kwn kawen (azi@aziah) tp x tgu lame pun..aku smpi tu dia x siap apapn lg..katenya sanding kul 2ptg..lmbt lg.mls la aku nak tgu..sbb aku pun kene msuk keje blk..erm,xpe la azi kan..jnj aku g gak knduri hang... ni st0ry sbelah ptgnye plak...pas aku blk dr keje.. dialog aku :aha..j0m adik2ku, anak2 buahku kite g mnd laut.. dialog anak2 buah :hoooraaay..yea..yea..nak mnd laut!! dialog adik2 aku x smpt nak rakam kat otak..haha.. x rncg pun sbnrnya nak g mnd laut..aku teringat adik aku (yg tgl ngan tok) n sepupu aku yg dtg dr tepeng..kesian kat dorg dtg sini x g mane2..tu yg idea nak mnd laut dtg tba2..sempat gak la aku snap bbrp keping gmbr..dah mnd tu biase lah kan smpi x igt rase nak blk..tmbh2 sepupu aku tu yg jarang2 dtg..siap tep0n mak dia lg nak duk sini sehari lg..nak mnd laut..tp mak dia x bg..mak dia suh blk esok gak..cian kat dia..


aku yg suke nyebuk...

tgk tu muka aku lg...haha

wlupun aku x mnd..aku ttp nak nyebuk

sian..lapo ek?? mlm pas solat maghrib..kami kuar g kdi..beli buah tgn tuk dorg bawa blk ke Tepeng es0k..erm..tu sj lah k0t rase citenya..kite jmp di lain n3 ngan cite2 yg lain..k, daa



3 comments:

  1. erm..mkn pe tu??
    nmpk sedap je..
    xnk ajk org skali ke??

    ReplyDelete
  2. mcm kan dia xde je tny mkn ape..huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!