* POST POST LAIN *

Friday, March 15, 2013

.::. Segmen Mimik Muka Melampau .::.

Assalamualaikum..

meh2 korang kita reramai join segmen anjuran haleeda .. sbb apa kene join??
sbb segmen yg jarang2 org nak wat.. tgk segmen mmg mcm lawak kan?? 
tp sbenarnya segmen camni la yg bleh mengeratkan lg silaturrahim.. x gituuuu :)


hahahahahah..nak gelak dulu sblom korang gelakkan ramai2
gmbar ni anak buah sis yg snap..ala2 candid gitu
ade kesah di sebalik gmbar ni..sbenarnya masa ni sis tgh sebuk wat keje
korang sndri nmpk kan bakul2 kat blakang tu (nmpk sgt gmbr ni mmg x di edit lgsung)
tba2 dtg anak buah sis ni main kamera umi dia, snap gmbr merata hala.. 
dia dtg kat sis ckp " Makteh, tgk la kamera..anas (anak buah bahasakan dri dia) nak amik gmbr ni "
byangkan masa tu tgh kalut nak abiskan keje..sis pon apalg..paling la muka kat dia
smbil wat muka camni la tnjuk protes + geram
x sangka plak smpat dia snap.. hahahahahaha
tula al-kesahnya

so..korang klu nak join klik je banner tu..pastu ikut je syarat penganjur


sesuai la kan ngan kehendak segmen????

7 comments:

  1. hahaha seronok baca entry,btw tq taw join :D comel gmbar

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..thanks gak sbb wat segmen nih!

      Delete
  2. salam awk, awk tgok dekat sini ye senarai pemenang, terima kasih :D http://sitihaleedaahmad.blogspot.com/2013/03/para-pemenang-segmen-mimik-muka-melampau.html

    ReplyDelete
  3. http://tinyinwonderland.blogspot.com/2013/03/segmen-mimik-muka-melampau-blog-review.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!