* POST POST LAIN *

Saturday, August 8, 2009

..:ALLAH saja Yg Mengetahui:..

mlm td anas n jannah x bape shat.. bdn dorg panas.kesian aku tgk dorg..si jannah tu lg la xtau ape2 (baru 2bln)..mlm td dia sesema n ssh nak nafas..anas lak muntah2 n cirit birit..risau tul aku..bwk g klinik..alhamdulillah, dua2 xde ape..cuma demam n sakit2 biase je..dlm keadaan virus influenza A (H1N1) semakin menular skang ni..sakit skang xleh dipandang ringan..kat pangkor ni pun dgr2 cite ade yg dah kene n ade yg disyaki..

along yg kat t'ganu pun x bape shat..dlm kerongkong along ade bnd bulat sebesar ibu jari..pastu ade tangkai lak melekat kat bwh.along ckp bkn 1 tangkai je tp byk..dah membelit antara 1 sama lain..bnd tu dah berakar smpi ke dada..dlm risau2 tu aku teringin nak tau ape la bnd nya tu sbb along cite doc yg scan tu pun t'kejut n ckp tu kes 1 dlm 1000.dia x penah jmp pesakit yg ade mslh camtu sblm ni..bln posa nti mgkn along akan dibedah..sbb klu x dibuang bnd tu akan membelit usus2 dlm perut along..ngeri tul aku dgr..kesian kakak aku..ptt la slama ni dia asyik mengadu sakit je..agak2 korang penyakit ape ye ataupun ade org sengaja nak wat bnd x baik ngan along?..

baru2 ni pun ade kwn aku kene sakit camtu..ade bnd dlm perut dia..bla doc scan mmg nmpk ade bnd tp mase nak kuarkan xde..tp alhamdulillah skang dia dah beransur sembuh lps berubat dgn seorg ustaz..

dlm hdp ini..mmg byk cabaran yg harus kite tempuhi..ALLAH sekadar menguji keimanan hamba-NYA..dan sbg seorg hamba aku hny berdoa spy smuanya slmt dan ALLAH permudahkan segalanya.setiap yg kusut itu pasti ade jln kuarnya..amin

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!