* POST POST LAIN *

Monday, April 22, 2013

.::. Kerana Kesilapanku .::.

Assalamualaikum...

BERFIKIR SEBELUM BERCAKAP!!
sy dah byk kali dgr tentang 3 words nih.. dan kdg2 sy slalu mengulangkan sbgai teguran pd dri sndri dan org lain.. tp kerana prasaan marah, sy jd lupa pd 3 words ni.. tulah, bla mrah mengusai dri..makhluk yg paling gembira adalah - syaitan -
pg tu mmg sy mengamuk sakan tp org lain xtau sy tgh hangin.. hinggakan sy menyakiti hati dan prasaan insan ini skali lg.. hanya dgn kata2
sy mmg btul2 menyesal krn dia adalah insan yg sy sayang tp knp sy sanggup melakukan ini pd dia??



korang nak tau knp dia jd camni?? sbb dia trlampau teringat2 kata2 yg sy ckp pd dia sblm dia pegi keje.. ketika dia sedang wat keje pun dia masih terpikir2 kata2 sy pd dia.. dan akhirnya nilah yg dia dpt
sy menyesal..sampainya hati sy!!
sy xbleh gtau nape dia bleh jd mcmni.. sbb apa yg jadi rahsia dia, juga rahsia pd sy.. sy wat entri ni sekadar tuk berkongsi ngan korang smua yg x smua lelaki jahat atau suka amik kesempatn..skang ni rmai pmpuan plak yg suka amik kesmpatan pd lelaki
apa yg korang patut tau tntang insan ini.. dia akan jd insan istimewa dlm idup sy sekiranya kami berjodoh 
- doakan ye - ^ _ ^
dan dia adalah seorang penyayang, pemaaf, pendengar yg baik


pd korang especially kaum hawa.. ada setgh2 lelaki sygnya hanya di bibir, tp ada sebhgian lg sygnya begitu tulus.. adakala lelaki lbh sensitif dr pmpuan.. dan tuk kita kaum hawa, jgn la mengada2 :)
bla ada yg syg pd kita mula lah kita pikir yg dia hanya milik kita..


4 comments:

  1. Hope the injuries faded away soon. Amin..

    Do follow me back here.. :)

    http://delafeesencyclopedia.blogspot.com/

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!