* POST POST LAIN *

Friday, March 29, 2013

.::. Kembali Jua Akhirnya ! .::.

Assalamualaikum..

hallooooo smua..hope korang ceria cam sis :)
lama gak sis menyepi ye.. tp sepi lama2 pun bkn ade yg rindu dak?? hehe..
hari ni sis nak cite pasal salah seorg 'Wira Lahad Datu'.. dia adalah abg kpd bf sis.. berkhidmat dlm PDRM unit 69 Komando.. hampir 2 bln tglkan isteri dan anak2 serta famili trsayang.. smua tu tuk apa?? tuk keamanan negara.. kita ptutnya berbangga pd angkatan tentera yg ade kat Malaysia ni.. jgn pndai nak condemn je..(peringatan tuk sis sndri.. yela, kdg2 mulut sis ni aci lpas je).. huhu



ni la dia org yg sis sdg cite..  Mazrul Al-Hafiz Bin Mokhtar slamat smpi ke pangkuan keluarganya pd 27/03/2013 jam 11.53 mlm.. Alhamdulillah.. wlupun nmpk ketara skali kelelahan pd wajahnya.. yg pnting dia pulang dgn selamat.. berkat doa smua.. ucap terima kasih pd dri korang sndri yg mendoakan wira2 Lahad Datu kita...


ni plak sape?? ni la bf sis..adik dia yg poyo.. selempang 'OPS DAULAT LAHAD DATU 2013' tu MB Perak hadiahkan pd abgnya.. tp tgk la dia yg over kan?? sbb tu la sis ckp dia poyo.. Yo Yo O je.. (jgn mara  haaa.. t kene juai)

ok..smpi sini aje cite sis.. daaaa


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!